Daca v-ati hotarat asupra unui produs, alegeti numarul de bucati pe care vreti sa-l comandati din acest produs si dati click pe butonul “Adauga in cos”. Daca v-ati razgandit in privinta cumpararii unui produs puteti oricand sa-l stergeti din cosul de cumparaturi, astfel incat acesta nu va mai aparea in comanda finala. Cand ati terminat de selectat produsele si cantitatile, dati click pe cosul de cumparaturi, veti vedea ce ati cumparat si veti putea trimite comanda.

Urmeaza introducerea adresei unde vreti sa primiti produsele, numele si datele de contact.

Dupa completarea tuturor pasilor, pentru a finaliza comanda, dati click pe butonul „Trimite comanda”.

In momentul in care doriti sa achizionati produse din magazin, se solicita crearea unui cont personal.

La crearea contului veti fi solicitati sa va alegeti un nume de utilizator si sa furnizati o adresa valida de e-mail si o parola.

Dupa inregistrare, aveti posibilitatea de a accepta sau nu, printr-o simpla bifa, primirea newsletter-elor, promotiilor sau a altor anunturi comerciale. Bifand optiunea „Da” presupune ca avem acordul dvs. de a va trimite informarile fara nici un fel de alta comunicare.

Puteti oricand sa va dezabonati prin mutarea bifei pe optiunea „Nu” din pagina „Contul meu” sau apasand optiunea dezabonare din corpul newsletter-ului.

Livrarea se face prin intermediul unei societati de curierat rapid la adresa de livrare mentionata in Formular.

Clientul se obliga sa primeasca Produsul sau sa desemneze o persoana cu privire la preluarea Produsului de la Curier. Produsul va fi livrat Clientului sau persoanei desemnate de Client, iar in lipsa acestora Curierul este insarcinat de Client sa predea Produsul unei alte terte persoane aflate in spatiul de la adresa de livrare. In acest ultim caz, Clientul isi da expres acordul cu privire la predarea Produsului unei alte terte persoane aflate la adresa de livrare, presupunandu-se ca aceasta terta persoana a fost mandatata de catre Client cu preluarea Produsului de la Curier. Clientul sau persoana desemnata de Client pentru a lua in primire Produsul de la Curier are obligatia sa deschida Coletul in fata Curierului si sa verifice daca in Colet sunt toate produsele din Factura care insoteste Coletul si daca aceste produse au ambalajul intact.

La data livrarii/receptionarii Produsului Clientul se obliga sa semneze o confirmare de primire (denumita in continuare ”Confirmarea de primire”). Confirmarea de primire face dovada deplina a faptului ca Produsul a fost predat Clientului de catre Curier si a faptului ca coletul si continutul lui sunt conform factura si intacte.

Clientul se obliga sa achite costul livrarii Produsului, La Belle Cosmetique ofera transport gratuit pentru comenzile mai mari de 270 de RON. Sub aceasta valoare, costul transportului este de 20 RON.

Plata se face ramburs.

Belle Cosmetique, prin Curier, va incerca sa livreze Produsul catre Client intr-un termen de 2 pana la 7 zile lucratoare, calculat de la data receptionarii Mesajului electronic de confirmare. Livrarea Produsului se face, de regula, in zilele de Luni – Vineri intre orele 9:00 – 18:00, exceptand zilele sarbatoare legala.

Termenul de livrare poate fi influentat de asemenea de factori externi care nu tin de Belle Cosmetique, cazuri in care Termenul de livrare poate fi de cel mult 30 (treizeci) zile de la plasarea comenzii.

Aveti posibilitatea sa returnati produsele achizitionate in termen de 14 zile de cand intrati in posesia fizica a produsului, fara sa precizati cauza sau motivul inapoierii produsului, conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014. Acesta poate fi returnat numai daca este in aceeasi stare in care a fost livrat, inclusiv ambalajul. Nu se accepta pentru returnare produse care prezinta forme de consum sau uzura, cu ambalajul desfacut sau desigilat.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica numai pentru produsele comandate online si livrate prin curier.

Returul produselor se supune Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014, cu completarile si modificarile ulterioare privind regimul juridic al contractelor la distanta.

Procedura de retur presupune urmatorii pasi:

  • Cumparatorul va trimite la adresa noastra de contact o cerere cu subiectul „cerere de retur” in care informeaza comerciantul cu privire la solicitarea de retragere din contact si in care se vor specifica datele cumparatorului, adresa de e-mail folosita la inregistrarea contului, numarul comenzii, numarul facturii si data emiterii, un cont IBAN in RON pentru returnarea sumei aferente produsului/ produselor;
  • In maxim 48 de ore cumparatorul va primi un e-mail pentru a confirma procedura de retur, in cazul in care cererea indeplineste conditiile obligatorii de aplicare pentru produsele achizitionate;
  • Costurile returnarii coletului vor fi suportate de catre cumparator. Coletul va contine produsul/produsele si documentele care l-au insotit iar returnarea lui se va face prin aceeasi metoda prin care a fost livrat (livrare prin curier rapid), expeditiile retur prin Posta Romana nefiind acceptate;
  • Dupa sosirea produselor in sediul nostru, personalul calificat va verifica si constata daca pentru aceste produse primite se aplica procedura de retur;
  • Rezultatele finale constatate vor fi comunicate cumparatorului prin e-mail in maxim 48 de ore de la primirea produsului/produselor, acestea facand referire si la taxele speciale aplicate daca este cazul in procesul de retur produse;
  • Rambursarea contravalorii se va face prin transfer bancar, in cel mult 14 zile de la data la care comerciantul este informat cu privire la decizia cumparatorului de a se retrage din contract. Comerciantul poate amana rambursarea contravalorii pana la data la care isi primeste inapoi bunurile vandute.

Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare a procedurii de retur si presupun inlocuirea acestora, vanzatorul le va inlocui cu unele noi din modelul specificat in comanda initiala a cumparatorului. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs din aceeasi categorie de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.